همدستی سه زن برای کشتن یک مرد
همدستی سه زن برای کشتن یک مرد
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

همدستی سه زن برای کشتن یک مرد

همدستی سه
زن برای کشتن یک مرد
زنی كه متهم است با همدستی خواهر و مادر خود و سه مرد ديگر شوهرش را به قتل رسانده است در جلسه محاكمه منكر نقش داشتن در جنايت شد.

آتی نیوز: این پرونده سال 88 با پیدا شدن جنازه مردی میانسال در اطراف یكی از روستاهای استان فارس گشوده شد و كارآگاهان وقتی به محل حادثه رفتند مشاهده كردند روی بدن مقتول آثار جراحت وجود دارد و نشان می‌دهد وی به شدت مورد ضرب و جرح قرار گرفته است.

در حالی‌كه تجسس‌های محلی هنوز به پایان نرسیده بود فردی نزد ماموران رفت و گفت قاتلان را دیده است. او توضیح داد: «سه زن را دیدم كه جسد را در آنجا رها كردند و به سرعت فراری شدند اما چون هوا تاریك بود نتوانستم چهره‌شان را تشخیص بدهم.»

افسران جنایی بعد از شنیدن این اظهارات احتمال دادند مقتول قربانی جنایتی خانوادگی شده باشد. بعد از انتقال جسد به پزشكی قانونی هویت وی به نام «جابر» فاش شد و كارآگاهان در گام اول با شناسایی همسر مقتول او را بازداشت كردند.

 زن جوان كه «مرضیه» نام دارد در بازجویی‌ها گفت از سرنوشت شوهرش هیچ اطلاعی ندارد. از آنجا كه مدركی علیه مرضیه وجود نداشت وی آزاد شد و تحقیقات پیرامون این قتل ادامه پیدا كرد.

چندی بعد متخصصان پزشكی قانونی علت مرگ جابر را اصابت جسم سخت به سرش اعلام كردند.

 كارآگاهان در ادامه فهمیدند مقتول و همسرش با هم اختلافاتی داشتند به همین دلیل او را بار دیگر پشت میز بازجویی نشاندند و زن جوان این بار به طراحی توطئه برای قتل شوهرش اقرار كرد و گفت جابر را با ترفندی به خانه خواهرش كشانده و در آنجا با همدستی مادر و خواهرش و همچنین سه مرد دیگر وی را به قتل رسانده است.

 متهمان دیگر این پرونده در پی اعترافات مرضیه بازداشت شدند و همگی به جرم خود اقرار كردند. سرانجام پرونده بعد از تكمیل تحقیقات در اختیار قضات دادگاه كیفری استان فارس قرار گرفت و آنها چند روز پیش تشكیل جلسه دادند.

در این جلسه نماینده دادستان اتهام سه مرد را مشاركت در قتل و اتهام سه زن را معاونت در جرم اعلام كرد. در ادامه متهمان یك به یك از خود دفاع كردند.

مرضیه با رد اتهامش گفت: «من متاهل بودم كه با جابر آشنا و به او علاقه‌مند شدم و تصمیم گرفتم با او ازدواج كنم به همین دلیل از شوهرم جدا شدم و چون خانواده‌ام مخالف بودند به ناچار همراه جابر فرار كردم و بعد از مدتی به عقد هم درآمدیم. ما مدتی طولانی را دور از خانواده‌ام زندگی كردیم تا اینكه تصمیم گرفتم دوباره با مادرم آشتی كنم. وقتی با او تماس گرفتم گفت چون زمان زیادی از ماجرای فرار من گذشته همه موضوع را فراموش كرده‌اند و دیگر مشكلی وجود ندارد و می‌توانم با خیال راحت برگردم.»

مرضیه در ادامه دفاعیاتش گفت: «وقتی نزد خانواده‌ام برگشتیم من هیچ مشكلی با شوهرم نداشتم و نمی‌دانستم مادر و خواهرم برای قتل او نقشه كشیده‌اند. روز حادثه خواهرم ما را به خانه‌اش دعوت كرد ما هم به عنوان میهمان به آنجا رفتیم و نشسته بودیم كه ناگهان سه مرد وارد شدند و شروع به كتك زدن جابر كردند. آنها آنقدر بر سر و صورت شوهرم كوبیدند كه او فوت شد بعد هم هر سه فرار كردند و من هم ناچار شدم به خواهر و مادرم برای بیرون بردن جسد كمك كنم.»

بنا بر این گزارش بعد از پایان جلسه محاكمه هیات قضات وارد شور شدند و به‌زودی رای خود را صادر خواهند كرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: